... دفتر خاطره

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت ... دفتر خاطره


سپاهان درب
نشت گاز در خط انتقال فاز 12 پارس جنوبی
۲۶ درصد مردم ایران در روستاها زندگی می‌کنند
شرق کشور در انتظار گرد و خاک

۲۸۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است .هر مخاطب «تابناک» می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را به آدرس های زیر ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد. آدرس ایمیل: negaheshoma@tabnak.ir و یا آدرس تلگرام: www_tabnak_ir@

قیمت مس در هفته گذشته، با فراز و فرودهایی که ناشی از وقوع عوامل مختلفی در بازار بود، با افزایش ۰.۸ درصدی همراه بود. موجودی مس انبارهای بورس فلزات لندن در این هفته، کاهش حدود یک هزار و ۸۰۰ تنی داشت. انتشار اخبار اعتصابی کارگران واحدهای معدنی در شیلی و رشد واردات چین، از مهمترین عوامل بهبود قیمت مس بودند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت دوازدهم نیز یار آقای دکتر روحانی خواهم بود و تداوم طرح تحول سلامت را پیگیری خواهم کرد.

رسانه آمریکایی از اعمال تحریم‌های جدید کاخ سفید علیه هفت نهاد دولتی و پنح فرد ایرانی خبر داده است.

بارتومئو ساعاتی پس از بلند شدن هواپیما نیمار را فراخواند و این دو ساعتی به صحبت با یکدیگر مشغول شدند.هنوز نتیجه این مذاکره مشخص نشده و با گذشت زمان می توان فهمید که بارتومئو توانسته نیمار را از جدایی منصرف کند یا خیر.

افت برخی شاخص های اقتصادی آمریکا موجب افزایش اندک قیمت جهانی طلا شد.

بعد از صحبت های داورزنی، هواداران پرسپولیس در حمایت از طاهری، سرپرست قرمزپوشان به صفحه وزیر ورزش در اینستاگرام هجوم بردند و از او خواستند که این کار را نکند

Mortar shells hit the Syrian capital of Damascus, with two of the projectiles hitting the Russian Embassy and causing some material damage, Syrian state media says.

وزیر انرژی هند گفت: قصد داریم برای تامین تقاضای رو به رشد نفت و گاز در بازار داخلی، تا ۱۰ سال آینده ۳۰۰ میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری کنیم.

روز پنجشنبه قیمت نفت، تقریبا ثابت ماند و تغییر چشمگیری نیافت. این در حالی ست که روز گذشته با افزایش تقاضا برای بنزین، قیمت نفت افزایش یافت و به بشکه ای ۵۰ دلار نزدیک شد. اما با این وجود، افزایش تولید از سوی برخی از تولید کنندگان اوپک موجب شده است که هنوز نگرانی ها راجع به عرضه بیش از تقاضا ادامه داشته باشد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/