... دفتر خاطره

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت ... دفتر خاطره


سپاهان درب
نشت گاز در خط انتقال فاز 12 پارس جنوبی
۲۶ درصد مردم ایران در روستاها زندگی می‌کنند
شرق کشور در انتظار گرد و خاک

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن روز جمعه در یادداشتی با اشاره به تصویب تحریم های جدید از سوی سنای آمریکا علیه ایران نوشت: این تحریم ها نشان‌دهنده‌ی استیصال و بغض و کینه آمریکا از شکست سیاست خود و متحدینش در منطقه است.

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به خبری که درباره ولخرجی او در یک میهمانی در تعطیلات تابستانی‌اش منتشر شده است، واکنشی تند نشان داد.

تفتیان پس از آسیب دیدگی که در بازی‌های کشورهای اسلامی دچار شده بود، در تهران به مداوای ناحیه آسیب دیده خود پرداخت و این مسابقه شروعی دوباره بر عملکرد او بود.

The leader of Colombia's Marxist FARC rebel group told Reuters on Thursday that all the group's weapons will be handed over to the United Nations by June 20 as planned, part of a peace deal signed with the government to end more than 52 years of war.

سه‌ساله، دو ساله و یک‌ساله، دلیل محرومیت: ایجاد حاشیه نامناسب در مسابقات قهرمانی تایلند؛ این‌‌ خبری است که دیروز در فضای مجازی پیچید؛ خبری که فدراسیون والیبال ایران علیه شقایق شفیع، نگین شیرتری و منا رمضانی منتشر کرد.

با تصویب دولت، تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۳۹۶، پنج درصد افزایش یافت.

رییس جمهور در ضیافت افطار با ورزشکاران ، همگان را به اتحاد و تلاش در مسیر توسعه و رونق ایران اسلامی فرا خواند و تاکید کرد: اکنون دیگر انتخابات به پایان رسیده و رقابت‌های انتخاباتی که مثل رقابت لیگ‌های داخلی بود و هر دسته ای طرفدار تیم خودشان بودند،‌ جای خود را به رقابت‌های جهانی داده است و دیگر باید همه طرفدار و پشتیبان تیم ملی باشیم که می‌خواهد در رقابت‌های جهانی افتخار بیافریند.

The Cuban government of Raul Castro has criticised Donald Trump's "hostile rhetoric" in announcing new restrictions on US ties to the country, but repeated its willingness to hold "respectful dialogue" with Washington.

مهندسان موسسه فناوری ماساچوست یک باتری ساختند که نیرویش را از آب دریا تامین می‌کند.

test
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/